Останнє у блогах

Більше

Останні коментарі

Ольга
Чітко виписано суть примітивних кадрів, що мелькали (ють) по телевізору під назвою "Свати". Ніколи не мала ...
Коментарів: 7
Система Оптимизации Трения AG, органометаллокерамика СОТ AG , нанокатализаторы СОТ AG. http://www.agnet.ru/
http://www.agnet.ru/ Система Оптимизации Трения AG, органометаллокерамик а СОТ AG , нанокатализаторы СОТ AG. http://www.agnet.ru/ Система ...
Коментарів: 60
Система Оптимизации Трения AG, органометаллокерамика СОТ AG , нанокатализаторы СОТ AG. http://www.agnet.ru/
http://www.agnet.ru/ Система Оптимизации Трения AG, органометаллокерамик а СОТ AG , нанокатализаторы СОТ AG. http://www.agnet.ru/ Система ...
Коментарів: 2
Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных?
http://w.w/ Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных? Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных? ...
Коментарів: 5
Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных?
http://w.w/ Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных? [url=http://w.w/]Здра вствуйте! Вас интересуют клиентские ...
Коментарів: 2
Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных? Ответ на Email: prodawez1@mail.de
http://w.w Здравствуйте! Вас интересуют клиентские базы данных? Ответ на Email: prodawez1@mail.de [url=http://w.w]Зд авствуйте! Вас интересуют ...
Коментарів: 5
Клиентские базы данных!!! Узнайте подробнее Whatsapp: +79139230330 Viber: +79139230330 Telegram: +79139230330 IMO: +79139230330 Email: prodawez@mail.de WWW: http://suo.im/h3Nm2 Телефон: +79139230330
http://w.w/ Клиентские базы данных!!! Узнайте подробнее Whatsapp: +79139230330 Viber: +79139230330 Telegram: +79139230330 IMO: +79139230330 Email: prodawez@mail.de WWW: ...
Коментарів: 60
Клиентские базы данных!!! Узнайте подробнее Whatsapp: +79139230330 Viber: +79139230330 Telegram: +79139230330 IMO: +79139230330 Email: prodawez@mail.de WWW: http://suo.im/h3Nm2 Телефон: +79139230330
http://w.w/ Клиентские базы данных!!! Узнайте подробнее Whatsapp: +79139230330 Viber: +79139230330 Telegram: +79139230330 IMO: +79139230330 Email: prodawez@mail.de WWW: ...
Коментарів: 5
Ярослав
Браво !
Коментарів: 1
Rita
say thanks to so a lot for your website it assists a great deal. Recommended Internet page - simply click the up coming post - Click That Link - click the next site - relevant website - my company ...
Коментарів: 10

Архів


В боротьбі не всі засоби гарні

Поліна Вернигор, 23.10.2015 19:15

Напередодні виборів у місцеві органи влади Київ буквально «кишить» кольоровими політичними бордами та палатками, а на виході з будь-якої станції метро вас радо зустрінуть люди з агітаційними брошурками та газетами. Уявити складно, скільки грошей (в тому числі і з держбюджету) пішло на увесь цей фарс. Розглядаючи передвиборчі матеріали претендентів, мимоволі приходиш до думки, що або з людьми щось не так, або це ти з глузду з’їжджаєш. Один з найяскравіших представників такої передвиборчої агітації - партія «Рух за реформи» і їхній кандидат на посаду мера столиці Сергій Думчев.  Вже не кажучи про те, що тираж партійних газет «Київський носоріг» часами досягає близько двох мільйонів, агресивності та безпардонності їх програмі не позичати.

Уся агітація побудована на дванадцяти радикальних реформах і на постійному гнобленні дієвої влади та своїх конкурентів. Почнемо з першого. Реформи.  Є пропозиція прибрати місцеві ЗМІ. «Комунальні ЗМІ професійно не розвиваються - пише пан Думчев - і постійно працюють у збиток. Влада робить з них передвиборчий рупор».  І  який же вихід  пропонується з такої ситуації? «Набагато ефективніше створити одне інтернет-видання, дати йому свободу редакційної політики і можливість заробляти на рекламі». Хто створить таке видання, хто саме надасть йому «свободу редакційної політики» - не зрозуміло. Чи не сам Думчев?:).  Взагалі, більшість указаних в передвиборчій газеті реформ або звучать занадто примітивно та заїжджено, або нагадують щось з розділу «фантастика».

Тепер про те, чому програма є аморальною. Газета виходить кілька разів на тиждень. В кожній газеті близько шести розгортів. З усього матеріалу, що розміщено у предвиборці, відсотків вісімдесят п’ять - приниження чинної влади та інших кандидатів. Звісно, багато хто з претендентів на крісло мера використовують у агітації порівняння теперішнього мера і його діяльність з тим, що збираються зробити вони, але щоб настільки нав’язливо...

Крім критики, іноді трапляється навіть необґрунтовані обвинувачення і образи. «Гірше, ніж чинний мер столиці, Києвом не управляла навіть «молода команда» Чорновецького»  - одним ударом двох зайців. «Виборцеві пропонується проголосувати за Кличка тільки тому, що всі довкола погані, а він - найкращій і прекрасний». Ох кому-кому, та точно не Думчеву таке казати. При чому, Серьожа критикує все і вся: починаючи від передвиборчих програм інших кандидатів - «Очевидно тільки те, що ніякої програми у Омельченка немає, а він просто торгує своїм призабутим ім’ям і підіграє Кличкові», до їхніх бордів - «найголовніші тези програми - «рішучими діями будемо змінювати життя на краще» і «треба рятувати Київ». Геніально». До речі, борди самого Думчева не менш «геніальні»: «ера Думчева», «владу - киянам», і нагадючий двадцять п’ятий кадр «голосуй вДУМЧИВО». Також автор статті грубо порушує моральні і професійно-етичні норм, пишучи наступне: « «Батьківщина» свого кандидата в мери Володимира Бондаренка намагається мінімально просувати візуально (зі зрозумілих причин)». По-перше, це не так. Якщо партія витрачає менше коштів на свою агітацію і рекламу (відносно «Руху за реформи») - це зовсім не значить, що вони «намагаються мінімально просувати». По-друге, «зі зрозумілих причин». Кому зрозумілих? Яких таких причин? Це дискримінація по зовнішності - грубе порушення етики, що неприпустимо для кандидата в мери.
Про власне Серьожу в цій же газеті написано наступне: «Найбільший успіх поки що демонструє Сергій Думчев, про якого на початку літа практично нічого не було відомо в Києві. Думчев позиціонує себе, як технократ і практик-інтелектуал, а недостатню публічність компенсує за рахунок структурно вивіреної програми». Звідки інформація, що у Думчева найбільший успіх? Це далеко не так. Автор цих слів умисно вводить читача в оману, що, знову ж таки, порушує етику як журналіста, так і піарщика. Інтелектуал? Це смішно. У чому саме проявився інтелект? В образі своїх конкурентів? Ну і останнє - «недостатня публічність». Що-що, а публічності кандидату від «Руху» точно вистачає. Майже у кожному дворі можна побачити не один плакат з написом «Рух за реформи», що висить або на балконах, або на вікнах буднків. До речі, ось він - новий спосіб «грічкосійства». За тиждень вивішеного такого плакату господар квартири,  отримує близько 200 гривень. Зарплата виплачується за працю, а це є натуральний хабар.

Тож, шановні городяни, перш ніж іти і голосувати за дядьку, тільки тому що його обличчя висить на борді перед домом, задумайтесь, хто буде керувати надалі вашим містом і що саме буде відбуватися з містом, якщо при владі буде така аморальна людина, як кандидат від партії «Рух за реформи» Сергій Думчев.


* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Shift+Enter.

Про автора:
Студентка 1 курсу Інституту журналістики КНУКіМ. Вивчає теми журналістської етики та медіастандартів. Мрія: побудувати повністю незалежну корпорацію ЗМК в Україні.


Коментарі наших відвідувачів:


+ Додати
 введіть код  

Всі записи:

      Головна RSS